Jumaat, November 12, 2004

UCAPAN SELAMAT HARI RAYA

AIDILFITRI
Selamat hari raya di ucapkan kepada semua yang sudi mengunjungi laman web saya. terutama sdr Ain dari negeri di bawah bayu yang sudi membaca dan memberi komen terhadap tulisan saya, Nisah Harun seorang penulis dan Peguam dari Negeri Sembilan, Sri Diah yang banyak membantu saya membina bloger ini, anakda Mely yang nakal manis bergaya dan suka bergurau dengan ayahda, anakda Arulkhan seorang pengarang dari seberang, Amiza Khusry yang menuntut di Mesir, White dari kedutaan Malaysia di USA, Sofia yang masih misteri dan selalu buat saya suspen, Peminat yang pernah ucap I love u, Manja yang muncul sekali sekala, MBA pakar haiku, Graves atau pennggali kubur, mal, abu zar, Tok Rimau, Pak Watan, Seriadriani,rakan-rakan dari esastera Fahd Radzy, Airmas_sz, Nimoisty, Usop2000, Dahrie dan mereka yang pernah berkunjung ke sini tapi tidak menuliskan namanya..
Terima kasih saya ucapkan kepada anda semua. Selamat hari raya maaf zahir dan batin. Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga hari raya kali ini lebih meriah dan mengembirakan. Semoga persahabatan yang terjalin akan berkekalan. insyaAllah.

2 ulasan:

Sri Diah berkata...

Saya pun ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk En. Latip sekeluarga. Ampun maaf sekiranya terdapat salah dan silap.

Latiptalib berkata...

sri diah, sempena bulan baik dan bahagia ni saya juga mohon maaf jika ada salah dan silap maklum sajalah saya ni suka gurau.