Isnin, Jun 05, 2006

HADIAH HARIJADI

HADIAH HARIJADI

Pada 2hb jun yang lalu saya menyambut hari jadi yang ke 52. pada hari itu saya dan isteri berada di langkawi.

kami pergi dalam satu rombongan seramai 40 orang yang ditaja oleh YB Tuan Jalaludin Alias ADUn Klawang. Terima kasih Yang Berhormat

Kerana sebuk dengan jadual lawatan maka saya terlupa hari itu adalah hari jadi saya. Nasib baik saya diingatkan oleh seorang kenalan melalui sms yang mengirim ucapan selamat hari jadi. Kemudian anak perempuan saya menelefon memberi ucapan yang sama.

Inilah Kali pertama saya menyambut harijadi jauh dari kampung halaman di pulau Mahsuri pulau lagenda yang menyimpan banyak rahsia tanpa kek atau apa-apa.

Namun ada sesuatu yang paling mengembirakan saya.

Saya mendapat khabar yang mengembirakan bahawa novel saya telah menang satu lagi hadiah ( maaf saya tak boleh sebut secara lengkap walau surat sudah dapat tetapi keputusan resmi belum diumumkan)

Pada saya menang hadiah novel itulah hadiah harijadi ke 52 yang paling bermakna. Alhamdulillah.

0 ulasan: