Isnin, Jun 19, 2006

HADIAH HARI BAPA

Semalam 18hb adalah hari bapa. Ramai bapa yang menerima ucapan selamat hari bapa daripada anak-anak. Ada pula yang mendapat hadiah.

Walaupun begitu mengingati bapa adalah sepanjang tahun bukan pada hari-hari tertentu sahaja.

Buat pertama kalinya pada tahun ini saya sekeluarga menyambut Hari Bapa di Residence Hotel. Majlis bermula jam 12.30 hingga 3.00 petang. Ramai juga tetamu yang hadir.Nama-nama mereka ditempah khas oleh anak masing-masing.

Selain menikmati pelbagai juadah yang disediakan, para tetamu juga dihiburkan dengan nyanyian. Untuk memeriahkan lagi suasana di adakan pelbagai hadiah dan cabutan nombor bertuah.

Ramai juga bapa-bapa yang naik ke pentas untuk menyertai acara yang diadakan dan mereka mendapat hadiah.

Diakhir majlis diadakan cabutan nombor bertuah. Satu demi satu nama dipanggil.Akhirnya tibalah dikemuncak cabutan nombor bertuah. Pihak hotel menyediakan GRAND PRIZES FATHER’S DAY PROMOTION. Pemenang ditawarkan bermalam di Residence Desa Lagoon Resort Port Dickson selama 2 hari satu malam.

Dan saya seperti tidak percaya apabila nama saya dipanggil untuk naik ke atas pentas bagi menerima hadiah tersebut.

Oh gembiranya hati saya diberikan hadiah bermalam di tempat yang menarik.

Terima kasih kepada RESIDENCE DESA LAGOON RESORT.

Dalam perjalanan balik saya dan isteri pun mencari tarikh yang sesuai untuk bermalam di tempat tersebut.

Alhamdulillah.

0 ulasan: