Ahad, Ogos 31, 2008

ENTRI BARU

ENTRI BARU DI

http://abdullatip.blogspot.com

11 ulasan:

david santos berkata...

Excellent!!!
Terima Kasih.

Akhi Mizi berkata...

tahniah pak latip. ajarlah saya.

Hapi berkata...

Hello there my friend! I found your blog very interesting so I have added your link in my Blogroll. I hope you'll link me back. Have a nice day! http://hapiblogging.blogspot.com/

Keyword berkata...

Submit your Blog to our Newest PR 3 Web Directory for Bloggers. Visit KeywordDir.info

Hapi berkata...

Happy Wednesday! Bloghoppin' here... Hey, I have an interesting tutorial for you that I have written myself. It is about adding Adsense on your Single Post in XML template. I hope you'll like it! God Bless you!

dahirisaini berkata...

salam, bapak latif, saya dah pindah ke ruaicipta.blogspot.com harap maklum.

Aswad Abullah berkata...

Assallamualaikum Pak Latip . Boleh saya dapatkan email Pak Latip ? saya Aswad , dan sekarang tengah berusaha menerbitkan dokumentary berkisarkan sejarah , misteri tentang tanah Melayu . Ini email saya aswad.abdullah@yahoo.com

ABDUL LATIP berkata...

Saudara Aswad Abdullah
Emel saya latip2005@yahoo.com atau abdul_latip@hotmail.com. Sila ke alamat blog yang satu lagi

http://abdullatip.blogspot.com

insyirah berkata...

saya sungguh terkesan dgn novel penulisan pak latip.smg Allah merahti usha pak latip

Haidy berkata...

Kepada En. Abdul Latip Talib,

Saya sangat suka buku-buku tuan terutamanya Novel Sejarah Islam. Saya harap tuan terus menulis mengenai sejarah islam kerana ia sangat bagus untuk pengetahuan dan semangat perjuangan islam. Setakat ini saya telah membeli novel Abu Bakar, Umar, Uthman, Ali, Ikramah, Hulagu Khan, Khalid, Abu Ubaidah, Sultan Muhamad Al-Fateh dan Tariq. Saya akan membeli lagi dua iaitu Salahudin dan Bilal bin Rabah bagi melengkapkan koleksi Novel Sejarah Islam yang ditulis oleh tuan. Saya amat menyukainya. Saya juga akan terus menyokong usaha tuan. Terima kasih kerana menulisnya dan ilmu pengetahuan yang diperolehi daripada novel tersebut tuan amat berguna kepada diri saya. Saya juga berharap dapat berjumpa dengan tuan suatu hari nanti untuk bersalam dengan tuan. InsyaAllah. Saya akan terus menunggu novel-novel yang seterusnya.

Terima kasih.
Ahmad Noorhaidy Narawi
Putrajaya.

anida berkata...

Thanks Pak Latip..saya langsung tak berminat nak membaca novel...semenjak membaca cerita Sultan Muhammad Al-Fateh saya amat tertarik sekaligus tersingkap mencintai islam dgn lebih lagi...semoga dirahmati ALLAH....teruskan usaha ya Pak Latip..

Pembaca Baru: CAHAYA