Sabtu, Februari 10, 2007

SUDAH TERBIT





Petang semalam saya ke pameran buku di PWTC yang bermula 9hb hingga 12hb. Saya berasa teruja pergi ke sana apabila dimaklumkan oleh pihak PTS bahawa novel pahlawan Islam Khalid Walid dan Salahudin Ayubi telah terbit dan ada dijual di sana.

Alangkah gembiranya hati saya bila melihat novel tersebut ada di pamerkan di gerai PTS. Saya ambil lalu memegang dan membeleknya seperti menatang cahaya mata yang baru dilahirkan.

Saya amat berpuas hati kerana novel ini hiasan kulitnya menarik disertakan pula gambar dan biodata saya pada kulit belakang. Di permulaan bab ada disertakan dedikasi.

Ketika berada di situ saya nampak beberapa orang pengunjung membelek-belek novel tersebut. Tetapi mereka tidak perasan pengarangnya berada di situ. Sepatutnya saya perkenalkan diri dan promosikan novel tersebut kepada mereka.

Tetapi saya ini jenis penyegan dan tidak ada bakat menjadi jurujual.

Harap-harap PTS tidak rugi dapat penulis macam saya. Harap-harap Sifu Puan Ainon tidak terbaca entri ini...hehe.

0 ulasan: