Isnin, April 02, 2007

KATA-KATA SEMANGAT



2 Apr 07, 06:02
SifuPTS: TUAN LATIP TALIB, saya sudah baca sinopsis Sultan Muhammad al-Fateh. Bagus sekali saya sangat suka. Jumlah bab yang banyak itu pun bagus sekali (Quran pun banyak bab - ada panjang ada pendek).

2 Apr 07, 06:03
SifuPTS: Jika ada episod-episod yang menunjukkan ciri luar biasa SM itu, masukkan walaupun mungkin lagenda sahaja....


2 Apr 07, 06:05
SifuPTS: Selepas novel SM al-Fateh, novel Amru Ibnu As?


2 Apr 07, 07:27
abdul latip: Puan Ainon, saya sudah mulakan penulisan Sultan Muhamad al Fateh. Menarik sungguh kisahnya. Memang banyak ciri2 luar biasanya.


2 Apr 07, 07:34
abdul latip: Selepas SM novel Amru Ibnu As? Terima kasih Sifu kerana memberi peluang kepada saya menulis novel pahlawan Islam. Saya suka sangat (senyum ni)


2 Apr 07, 07:37
SifuPTS: Tuan Latip, karya Tuan itu adalah evergreen! 10 tahun, 30 tahun, 50 tahun, akan terus diulangcetak! InsyaAllah...



Kata-kata semangat penting kepada seseorang yang bergiat dalam bidang apa pun. Seorang pelajar menjadi lebih bersemangat belajar setelah mendapat kata-kata semangat daripada gurunya. Seorang ahli sukan tentu lebih giat berlatih setelah mendapat kata-kata semangat daripada jurulatihnya. Begitulah seterusnya.

Saya mengucapkan terima kasih kepada Puan Ainon Mohd SifuPTS yang memberi kata-kata semangat kepada saya melalui papan nota dalam blognya
http://www.universitipts.com



1 ulasan:

dds berkata...

Kata kata semangat pastinya dapat merangsang kita ke arah yabg lebih positif. KataKataSemangat.co