Rabu, April 13, 2005

UCAPAN TERIMA KASIH

Saya mengucapkan terima kasih kepada Ustaz Mohd Azmi Ismail, Pegawai Hal Ehwal Islam yang juga Imam Masjid Jamek Kuala Klawang kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Terima kasih juga saya ucapkan kepada pelajar-pelajar Malaysia di Mesir ( Syarifah Salha), di Dublin (Fahd Razy) dan di Australia ( Hakimie) yang juga sudi berkunjung ke blog ini.

Juga terima kasih kepada kenalan di indonesia (anakda Arulkhan), kenalan di kedutaan Malaysia di Amerika, (White Tiger). Kenalan di Singapura (Sya).

dan tak lupa ucapan terima kasih kepada sdr halela yang menetap di okinawa Jepun.

Terlebih lagi ucapan terima kasih saya kepada pembaca dan kenalan di Malaysia termasuk Ustaz Mohd Azmi Ismail.


Untuk makluman apa yang saya tulis di ruangan cerpen, novel, sajak dan sajen adalah cerita rekaan semata-mata. Ia tidak ada kaitan dengan sesiapa baik yang hidup atau yang mati.

Manakala rencana atau entri yang tersiar di ruangan ini adalah kisah benar yang saya alami sendiri. Namun ada juga yang dikirim oleh pembaca melalui email. Saya siarkan di sini dengan harapan boleh dikongsi bersama dengan pembaca. Selain itu mungkin ada penulis yang boleh menjadikannya sebagai bahan untuk penulisan karya kreatif mereka.

Sekiranya ada tulisan di blog ini yang boleh menimbulkan kontroversi atau menyinggung mana-mana pihak saya memohon maaf. Sekian terima kasih.

0 ulasan: