Sabtu, Februari 19, 2005

TERIMA KASIH PAK WATTAN

saya berasa terharu bila membaca entri yang ditulis oleh pak wattan dalam blognya. ingin saya mengabadikan tulisan beliau di sini.

(dari blog pak wattan)

Alam Cyber .. weblog

Hampir setahun aku bersama dalam dunia blog ni, walaupun aku tidak lah se "aktif" mana tapi sekurang nya aku mengenali ramai kenalan walaupun di alam "maya". Dari pelbagai peringkat umur, merentasi kekanggan pangkat/ darjat (dunia) hinggalah mereka yang berjawatan rendah ke yang berjawatan tinggi......belum kira lagi latar pengalaman yang perbagai membuatkan aku selalu mengambil masa yang lama di depan komputer membaca nukilan mereka. apa yang aku dapat simpulkan adalah aku banyak belajar dari mereka yang aku tak kenal tapi terasa dekat dari penulisan mereka. menganalisa, mengambil pengajaran dan berfikir sebelum bertindak.....aku memang cukup senang dengan keadaan ini. Dalam diam aku mengkagumi banyak tokoh dalam kenalan blog ni.Salah seorang nya adalah penulis terkenal ABD. LATIP TALIB, pak latib terima kasih..saya telah menyusuri semua sisipan pak latip dari mula pak latip menulis...mencari sedikit sebanyak pengajaran untuk masa depan ....untuk orang seperti saya yang masih banyak yang harus di pelajari...saya sekurangnya mendapat panduan menyusuri anak-anak tangga kejayaan walaupun bidang kita tidak sama..terima kasih sekali lagi... Memang ramai lagi yang aku suka baca penulisannya termasukTipah (cerita remaja), Nordin(dengar lagu), kak sri diah(cara berfikir) dan ep (pengajaran & perjalanan hidup). inilah antara weblog yang peratusan paling tinggi aku kunjungi setiap kali aku masuk ke alam cyber. selain itu banyak le kekawan lama yang mempunyai weblog aku kunjungi. Biar lah aku memuju mereka, kerana apa? sekurangnya itulah tanda terima kasih aku pada penulisan mereka yang tidak henti-henti. aku cukup faham, bukan senang untuk terus menulis di sini berkongsi pengalaman ....tapi percayalah.... masih ada pembaca setia....seperti aku.. pak wattan United Kingdom "balik kampung dua minggu..email : mybaha76@yahoo.co.uk"..
KOMEN

saudara pak wattan, saya turut berasa sebak terharu dan gembira kerana pak wattan sudi mengunjungi blog saya serta sudi membaca tulisan saya yang tak seberapa itu.rasa segan pula bila saudara sebut penulis terkenal sedangkan saya rasa belum terkenal lagi. namun saudara telah memberi suntikan semangat kepada saya untuk terus menulis. saya setuju dengan pendapat saudara melalui blog ini kita dapat banyak kenalan dan berkongsi pengalaman.selamat pulang menemui ibu tersayang. jika ada kelapangan singgah di seremban kita boleh jumpa. p/s saya juga ingin mewawancara sdr untuk berkongsi pengalaman di perantauan.

Posted by Sri Diah @ 02/18/2005 02:18 PM PST
Alangkah sebaknya dada membaca pengakuan pakwattan ni. amat terharu. ada dua perkara:1. terharu kerana apa yang saya tulis hanyalah catatan ringan (meringankan beratnya fikiran ttg kerja) dan tak sangka pakwattan hargainya.2. sungguh terharu kerana seorang anak rantau masih ingat jalan pulang ;-) selamat pulang bercuti. kalau ada restu bolehlah kita berjumpa, insyallah.

Posted by tipah @ 02/18/2005 12:11 PM PST
whoaaaaaaaaaa....rasa sebak sebu lak tetiba...abangku!! toche memanyak ek!! huhuhuhu...really appreciate it! isk..isk..isk...sebak tak ilang lagik nih! adeh!!err..balik mesia nanti, calling2 la ek..leh la jumpa...leh paw abg banjer tipah makan!! ahaksssssss...aci dak? aci dak? :P

0 ulasan: